| Názory a komentáre: Katastrofálna slovenská jeseň
|
Tak je to tu. Po druhom canicrosse z Jakloviec a správe, že preteky vo Veľkých Uherciach sa nepobežia, môžeme zaknihovať ďaľšiu „úspešnú“ jesennú sezónu na Slovensku. Dva canikrossy a nič viac. Dovidenia v polovici januára. Mizéria.
Schválne nezahŕňam do počtu (vydarené) kárové preteky v Mošovciach, ktoré Slovenský zväz psích záprahov ignoroval, aby sme dostali celkový obraz o začiatku súťažnej sezóny 2002/2003 na Slovensku.
Myslím si, a preto bijem na poplach, že jesenná príprava súťažných teamov, ktoré sa najlepšie ukážu v atmosfére živých pretekov, je na Slovensku hlboko podceňovaná.
Musíme si uvedomiť, že stretnúť sa prvý krát skoro v polovici januára, je neskoro!
Neskoro pre musherov, ktorí pripriahajú nových mladých psov, po letnej prestávke skúšajú nové finesy a pretek, to je predsa len niečo iné ako tréning.
Neskoro pre funkcionárov, ktorí sledujú najlepšie behajúce teamy, aby mohli poslať von to, čo nás bude najlepšie reprezentovať.
A môže byť neskoro pre nás všetkých, ak nám zas matička príroda nenadelí snehu, a kým sa zobzeráme, bude február.
Kým v Čechách idú opačným smerom a tohto roku usporiadali prvý krát kárové preteky aj ako majstrovský pretek (nehovoriac o množstve iných pretekov a účastníkov na nich), my sme zase nabrali akýsi „východný“ smer. Jeseň neexistuje. A načo aj.
Je to obrovská chyba.
A pomaly si nás to nájde.
Ak nebudú mať naši musheri možnosť stretávať sa v priamych súbojoch doma na pretekoch a tu zoceľovať svoje teamy, zmení sa Slovensko na krajinu legionárov, brázdiacich európske, najmä české kolbištia (to v lepšom prípade), alebo slovenský mushing pomaly odumrie.
Aby to druhé miesto našej reprezentácie v hodnotení krajín z tohtoročných Majstrovstiev Európy na Donovaloch nebolo nakoniec už len labuťou piesňou...
|
|
|

| |

|
| Katastrofálna slovenská jeseň | Prihlásiť/vytvoriť účet | 55 Komentáre |
|
| | Komentáre sú dielom odosialateľa. Nemôžeme zodpovedať za ich obsah. |
Re: Katastrofálna slovenská jeseň
(Hodnotenie: 1)
Poslal jaro (banoci0d@gjar-po.sk)
- 26. 11. 2002 - 15:11
(Osobné informácie | Poslať správu)
|
|
Neviem o tom, ze by si aspon na jednych pretekoch startoval, tak nechapem, preco sa stazujes. Chapal by som ta vtedy, ked by si startoval aspon na vozikoch, kedze predpokladam, ze behat za psom si si uz odvykol. A chybaly by ti dalsie preteky, ale kedze si nestartoval, tak to skor vyzera, ze ti nechybaly. Nas klub organizoval canicross, lebo podmienky na voziky u nas nie su.
|
Re: Katastrofálna slovenská jeseň (Hodnotenie: 1) Poslal Slaný (slany@mushing.sk) - 27. 11. 2002 - 00:20 (Osobné informácie | Poslať správu) | Zdá sa mi,že nechápeš viac vecí.
Behať za psom nie je vec odvyknutia si, ale to nemyslíš vážne,že canicross môže na jeseň suplovať prípravu tímu, ktorý potrebuješ zbehať v záprahu.
Účasť alebo neúčasť na preteku, myslím si, nie je podstatná, aby si mohol vyjadriť svoj názor.
A nesťažujem sa, popísal som som situáciu v pretekoch na kárach, vidím ju ako neradostnú, katastrofálnu. V januári, keď si zapriahneme na prvé preteky, budú mať už napríklad Češi odbehnuté tri štyri preteky na suchu. |
[ Posielanie komentárov nie je povolené anonymným užívateľom. Registrujte sa. ]
Re: Katastrofálna slovenská jeseň(Hodnotenie: 0) Poslal Neregistrovaný - 27. 11. 2002 - 11:24 | S tou jesenou Mas pravdu Ja som momentalne v Stuttgatre a tu som nejako pozeral a po Nete co porabaju chlapi z Nemecka ,aj tu treneuju a ze vraj mali 7 pretekov. Tu kde som v Baden-Wutembergu mali nejake dva . Myslim ze je chyba ze sa nerobia preteky cez jesen . Myslim ze robit Canicros do kopcov odradi nejedneho Mushera behat za psami.
Skor treba najst podporu zvezu pre fin. podporu takychto pretekov. Myslim ye len kaydy straca . Idealne by bolo mat nejke 2 preteky na vychode a 2 preteky v strede Slovenska a vtedy by sa dalo povedat Celkom slusna jesen. <<<<<Mareceki>>>>> |
[ Posielanie komentárov nie je povolené anonymným užívateľom. Registrujte sa. ]
Re: Katastrofálna slovenská jeseň(Hodnotenie: 0) Poslal Neregistrovaný - 27. 11. 2002 - 13:42 | | Ja som nepisal, ze canicross moze suplovat preteky na karach. Mas pravdu, ze situacia je katastrofalna, ale ked sa musheri nezucastnia aspon toho jedneho preteku, ktory je nie je neaka velka sanca, aby sa viac pretekov usporiadalo. Lebo kazdy usporiadatel si povie: ved na tie preteky skoro nikto nechodi, tak na co ich mam usporiadat? Oplati sa mu to mozno az vtedy, ked bude startovat aspon polovica musherov a nie taka chaba tretina. Je dobre, ze su aspon neake canicrossi, lebo aj to propaguje mushing. |
[ Posielanie komentárov nie je povolené anonymným užívateľom. Registrujte sa. ]
Re: Katastrofálna slovenská jeseň (Hodnotenie: 1) Poslal Slaný (slany@mushing.sk) - 27. 11. 2002 - 19:19 (Osobné informácie | Poslať správu) | | To je ďaľšia tragédia "aspoň jedného" preteku. Čo keď práve v ten termín nemôžeš? Tá jeseň Ťa vyjde na stejno. Súhlasím s tým, že optimálne by boli aspoň 2 + 2 (východ, stred) preteky. A podpora zväzu, keď nie je záujem organizátorov. Aspoň vo forme majstrovského preteku. To je určitá motivácia. Alebo nejakého jesenného miniseriálu, ktorý zväz vyhodnotí. Za seba môžem povedať, že ako musherklub sa budeme snažiť na budúcu jeseň kárové preteky zorganizovať. |
[ Posielanie komentárov nie je povolené anonymným užívateľom. Registrujte sa. ]
Re: Katastrofálna slovenská jeseň(Hodnotenie: 0) Poslal Neregistrovaný - 28. 11. 2002 - 10:24 | | S tym mas pravdu Ja len by som chcel este aby organizator preteku daval seriozne data o profile trate Ja som bol v Mosovciach prvykrat a v prop bolo prevysenie 30m ale na prvom kopci Som vypluval dusu Takze to nebolo tych 30m ale trat bolo v pohode. Podpora zvezu by mala byt a na tychto pretekoch by zvez mohol robit skolenie delegatov a oboznamit s cinnostou aj Musherov nech to aspon trochu zije cez jesen <<<Mareceki>>> |
[ Posielanie komentárov nie je povolené anonymným užívateľom. Registrujte sa. ]
Re: Katastrofálna slovenská jeseň (Hodnotenie: 1) Poslal Slaný (slany@mushing.sk) - 28. 11. 2002 - 10:57 (Osobné informácie | Poslať správu) | | To by bolo naozaj milé, keby vedenie Zväzu prišlo medzi nás na preteky (môže byť aj so súdkom piva). V Čechách je vlastne vedenie Zväzu na každých pretekoch, ale je to tým, že všetci aktívne pretekajú. Jedno je isté, na budúci rok musíme tú jeseň na Slovensku rozhýbať. |
[ Posielanie komentárov nie je povolené anonymným užívateľom. Registrujte sa. ]
Re: Katastrofálna slovenská jeseň
(Hodnotenie: 0)
Poslal Neregistrovaný - 29. 11. 2002 - 17:51
|
pozdravujem
môžem len v plnej miere súhlasiť s Braňom, pretože naša zaostalosť v organizovaní jesenných pretekoch nemá v okolí našich susedských štátov obdoby, pričom na pretekoch usporiadaných v Mošovciach bolo cca 40 pretekárov, čo je veľmi slušná učasť, ktorý môžu závidieť aj usporiadatelia niektorých menších "snehových pretekov" u nás a ktorá hovorí o záujme o takýto druh pretekov.
čo sa týka zrušenia pretekov v Uherciach kvôli voľbám, pripadá mi to ako absolútne smiešny dôvod, ktorý hovorí zrejme len o snahe organizátorov preteky zrušiť, pretože zistenie o tom že o dva týždne sú komunálne voľby je zarážajúce, nehovoriac o tom, že pretek sa dá preložiť vzhľadom na jeho osomotenosť v kalendári aj týždeň dopredu alebo dozadu
záverom len uvediem, že hádam každý mašér víta preteky na suchu na jeseň kedže tréningový proces začína v septembri, resp. oktobri a až na pretekoch človek zistí ako na tom je on a ako konkurencia, čo by len zlepšilo prípravu pred hlavnou snehovou sezonou
roman reistetter
|
Re: Katastrofálna slovenská jeseň
(Hodnotenie: 0)
Poslal Neregistrovaný - 12. 12. 2002 - 14:13
|
|
Ahoj z Cech,
organizoval jsem zavody na suchu poslednich 5 let + jezdim delat casomiru na zavod do Šilheřovic. O organizaci zavodu na snehu jsem se pokusil jedenkrat - musel jsem zavod zrusit, protoze nebyl snih. Na suchu mate pomerne velkou sanci ze se zavod uskutecni. Zruseni zavodu obvykle byva z duvodu vyssi moci, jako napr. povodne, veterina nebo zakaz majitele arealu na posledni chvili... Take priprava trate je na suchu jednoducha - prijdes do lesa, oznacis par odbocek a jede se... tim odpadaji naklady na upravu trate.
Zatimco na snehu je to nakladnejsi, z hlediska sponzora riskantnejsi a take dale od velkych mest. Ale snih je snih...
Divim se, ze to organizatori zavodu na Slovensku jeste nepochopili, kdyz mate tak hezky marketingove zpracovane zavody v zime. Nevim jestli na soucasnem stavu zmeni neco podpora svazu, protoze si neumim predstavit jaky rozmer by musela ta podpora mit, abych se kvuli ni rozhodl zavod poradat. Naklady na organizaci zavodu budou pravdepodobne vyssi, nez pripadna podpora svazu.
preju vam Vesele Vanoce a uspesny rok 2003 - se spoustou snehovych a na podzim take karovych zavodu
___________________________________
Lubos SEIDL - Slezsky Musher's Club Hlucin
Ceska Republika
___________________________________
|
Re: Katastrofálna slovenská jeseň(Hodnotenie: 1) Poslal BETTY - 23. 12. 2002 - 09:16 (Osobné informácie | Poslať správu) http:// | Vazeni a mili pratele,
velmi mne zaujal Vas problem s karovymi zavody. Kazda krajina ma jiny raz a Vase hory jsou zase jine, nez u nas v Cechach. Pravda, karove zavody samozrejme nemusi byt na horach. Musi mit vsak v kazdem pripade trat odpovidajici slozeni vsech zucastnenych sprezeni a jako poradatel zodpovida i za to, aby byla bezpecna.
Myslite si, zejsem asi nejaka chytra, vidte? Nerada bych, aby o tak pusobilo. Zavody na karach poradam jiz 10. rok, mame za sebou par uspechu jako organizatori ME v canicrossu a muzu rict, ze i nejvice obsazenych karovych zavodu v Cechach.
Ale o tom uz dost.
Ted neco pro nove nadsene poradatele, kteri by chteli takovy zavod usporadat.
Jak je to tedy v Cechach?
Zaciname uz zacatkem roku, kdy musime sehnat sponzory. Pokud nejake mate, je to sranda. Pokud ne, pripadate si nekdy jako zebraci o chleba. Ale proste bez sponzoru to nejde. Chcete aby k Vam lidi jezdili? Je dobre jim pak jejich snahu ocenit prave hezkymi cenami. Budou si to pamatovat a priste prijedou zas.
Nekdy pred letem musime sehnat vsechna povoleni k zavodu. Je to souhlas obce-mesta, myslivcu, majitelu pozemku, veterina, pokud je zavod mezinarodni, pak je to veterina statni.
Samozrejme uz mame pripraveny propozice a asi tak 1-2 mesice predem je rozesilame.
Pak prijde na radu shromazdovani prihlasek, jiz dopredu mam hotovou provizorni startovni listinu. Mam na to hezky programv PC, je to vlastne celostatni nase casomira vcetne kmenovych dat, apod.
Blizi se zavod a musi se upravit trat. Neni az tak pravda, ze na karove zavody se pichne znacka do zeme na odboceni a staci to. Ne, jako poradatel zodpovidam za trat a jeji bezpecnost. Takze priprava je nutna, odklidit vetve, kameny, zamlikovat nebezpecna mista. Trat se musi projit vickrat, hlavne i tesne pred zavodem. Po trati mame vzdy kontroly, nejvice se nam osvedcili vojaci s vysilackama.
Kdyz se Vam pak na zavody sjede kolem stovky zavodniku, slozeni skoro vsech moznych kategorii, psi severaci a alaskani i evropsti sanovi psi, je to hukot.
Pro poradatele takovy zavod neni zadna prochazka ruzovym sadem. Pokud chce, aby se lidem libilo, musi makat do posledni chvile. Musi udelat i zajimavou podivanou pro divaky, musi to umet prodat. Velmi dulezity je komentator, ktery divaky upouta a zabavi! Bezchybna casomira je samozrejmosti. A verte mi, kdyz probehne vyhlaseni bez zavad a vse skonci, padne poradatel do postele a spi. Ale odmenou za jeho snahu je vzdy spokojenost zavodniku, podekovani, radost v ocich deti z detske kategorie a uznani zkusenych nejlepsich zavodniku.
A to za to stoji, nemam pravdu?
Takze, moji mili, vsem Vam, novym poradatelum i ostrilenym poradatelum, drzim palecky a budu moc rada, kdyz se Vam pristi sezonu podari nejake karove zavody udelat. Jiste budou hezke.
Vzdyt Vase Donovaly, to je prece parada. Byli jsme tam v roce 99 na MS a byli jsme nadseni jak perfektni organizaci, tak tratemi.
|
[ Posielanie komentárov nie je povolené anonymným užívateľom. Registrujte sa. ]
Re
(Hodnotenie: 0)
Poslal Neregistrovaný - 19. 2. 2007 - 14:18
|
|
IndianGirlPicsIndianPornstarsInterracialFfmBw/WmInterracialRelationshipsSexyLatinaWomenLatinaNudeSexyLegsPicsCumOnFeetFreeLesbianPornPicturesLesbianMilfNoUnderwearShortSkirtLadiesInBlackStockingsGayLatinMenBoysSuckingMenMatureSexVideosMatureLadiesBuffLadiesMilfSeekersBiGloryHoleStoryNewWaysToMasterbatePetraVerkaikVideoLesbianVideoTeensNakedNakedGirlsBlowjobOnBeachBeachGirlsInThongsThongAnalGirlsPantiesPetiteLadiesClothingTinyTeenGalleriesPussyPeeingPantyPeeingBrotherAndSisterPornPornVideosJuliaBondPornstarSilviaSaintVideoPregnantBukkakePregnantModelsNakedWomenHavingSexSexStoriesShavedNudeHairlessVaginasTrannyHookerFreeShemaleGalleriesPussyPhotosPussiesMexicanSlutSluttyWhoresPornstarSquirtSquirtingWomenStrippingWebcamStripCancerPictureSymptomThroatWomenSuckingCockBarelyLegalTeensTeenFuckMariahCareyNippleSlipSmallTitsPleaseTeacherHentaiGayUniformBlackUpskirtsTeenUpskirtPinkTwatVaginaPumpsVirginSlutAnalVirginPublicSexMoviesRealVoyeurWebcamCumHiddenCameraVoyeurHornyWivesHavingSexBoredCheatingHousewivesHotYoungLesbiansSexyPanties
|
3yeB
(Hodnotenie: 0)
Poslal Neregistrovaný - 20. 4. 2007 - 13:36
|
|
Dick Sizes Babes Riding ***** Giant Cocks Black Dicks Latin Chicks Bigdicks Assistance Hot Bikini Gallery Really Hot Girls In Bikinis Teens Caught Wearing Tiny Bikinis Young Girls In Bikini Bikini Micro Sexy Tiny Teens Giving Blow Jobs Street Blow Job Blonde Teen Blow Job Bj Penn Gauge Blowjob ***** On Jugs Milking Breast Weird Boobs Texas Breast Lift Pam Anderson Boobs Nurse Sex Comics Hentai Manga Comics Cartoon Vagina Lesbian Bondage Comics Cartoon Sex Pictures Celebrities In Tighty Whities Free Nude Celebrity Pics Beyonce Xxx Robbs Celeb Oops Celebrity Fake Free Gallery Southwest Virginia Community College College Striptease College Sex Movies Cheerleader Porn Movies College Football Gambling Rate My Camel Toe Camel Toe Mp3 Stroke Clitoris Cheerleader Camel Toe Serena Williams Camel Toe
|
3yeB
(Hodnotenie: 0)
Poslal Neregistrovaný - 07. 9. 2007 - 06:11
|
|
page links
|
|